Telefon

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:51:52 CET 2004

ja bych mel taky zajem o nejaky to schematko telefonu
Jakub Ladman
----- Original Message -----
From: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, June 28, 2000 10:55 AM
Subject: Re: Telefon

SPEAKER.

> Jestli xces, mam tady schemata nekolika telefonu, muzu poslat. Jinak na
tyhle pokusy si zkus sehnat takovy ten telefon co driv prodavali vietnamci.
Takove to sluchatko s klavesnici dohromady a byl k tomu drzacek na zed. Tam
je pouzity elektret jako mikrofon a repracek jalo sluchatko. Hlavne je tam
vsechno na tranzistorech, coz se da jednoduse zkopirovat. IO je tam jen na
vytaceni.