Laboratorni zdroj

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:51 CET 2004

On Thu, 29 Jun 2000 rkanovsky@csas.cz wrote:

> Vazeni,
> nemate nekdo navod na stavbu laboratorniho zdroje s vystupnim napetim 1 - 30
> V s regulaci omezeni proudu od 0 - 10 A ?.
> Predpokladam, ze klasicka konstukce s transformatorem,stabilizatorem a
> tranzistory by byla desne tezka (trafo) a navic by docela topila (vysoky
> ztratovy vykon na koncovych tranzisorech), proto by se mi libila konstrukce

Tak tam dejte vetrak :-) Tech nejakych 400W max ztraty snad chvili vydrzite.

> regulovatelneho spinaneho zdoje, nebo alespon se spinanym stabilizatorem
> (pokud je to relativne jednoduse realizovatelne a technicky mozne - ve
> spinanch zdrojich se moc neorientuju).

Mam pocit ze jednoduche spinane zdroje jako jsou v PC, jsou dobre spis
pro stale napeti nez pro regulaci 0-XX . Tazke stavet spin. zdroj podle
Vasich pozadavku asi nebude nic jednoducheho.

|                             petrsi@jcu.cz                              |