Laboratorni zdroj

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:51:51 CET 2004

>     docela topila (vysoky
>     > ztratovy vykon na koncovych tranzisorech), proto by se
>     mi libila konstrukce
>
>     Tak tam dejte vetrak :-) Tech nejakych 400W max ztraty
>     snad chvili vydrzite.

Ja sice jo, ale prece jen je skoda takovy vykon jen tak vyhodit do
vzduchu:(((
Na druhou stanu, treba by se mohl jako chladic pouzit bojler na ohrev vody
:)))

>     Mam pocit ze jednoduche spinane zdroje jako jsou v PC,
>     jsou dobre spis
>     pro stale napeti nez pro regulaci 0-XX . Tazke stavet
>     spin. zdroj podle
>     Vasich pozadavku asi nebude nic jednoducheho.

Sice jsem se chtel hlavne zbavit toho tezkeho tranformatoru, ale slo by
pouzit PWM na regulaci vyst. napeti ?-  alespon na snizeni toho ztratoveho
vykonu.

Roman K.