schema mikrovlnky

PD medisoft
Středa Březen 17 11:51:51 CET 2004

> 1. zareni unikajici ven pri peceni, toho bych se nebal, pokud jsou dvirka
> poradku. Jinde nez skvirou okolo dvirek unikat nemuze.

Pokial sa dobre pamatam, mikrovlnka ma radovo taku frekvenciu ako mobil GSM
1800, len vykon je do 600x vacsi. Takze pokial aj nieco unika, je to podobne
co do ucinkov mobilu.

> 2. vliv pusobeni VF ne ohrivane potraviny - zatimco "normalni" rozbory
snad
> nic nezjistiy,  nekteri lecitele tvrdi opak. Tezko rict.
>                     Andel

Tie frekvencie su este prilis male nato, aby zasiahli do molekularnych
vazieb, takze po vypnuti by ziadne zbytky, alebo dosledky ziarenia nemali
byt. Jedine tepelne :-).

Pokial tam liecitelia najdu "duchov mikrovlnneho ziarenia", ktori ostavaju,
to uz fyzikalne tazko dokazat :-).

PeDu