Jen pro zajimavost

Bad gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:51:50 CET 2004

Podielal som sa na rekon?trukcii vzduchotechniky JE V1 EBO. Na automatiz?ciu
sme pouzili oddelen? nez?visl? riadiaci syst?m (SIMATIC) a vizualiz?cia je
pod UNIXom. Cel? sa to vol? SICLIMAT X. Je radost v tom robit (prepojis
krabicky,
vygenerujes k?d, nahr?s do AS a fungujes). Ma to vlastn? vizualizcn? editor,
nemusis sa
o nic starat, vypisovat ziadne rozsiahle tabulky. Len dostanes vygenerovan?
ventilator a
nakreslis si k nemu vektorov? ciarky (cel? technologick? sch?mu). Siclimat X je
urcen?
prim?rne na automatiz?ciu budov. Mame cez to riaden? cel? vzduchotechniku,
zdroje
chladnej vody, a protipoziarne funkcie (klapky, skupiny). Niektor? super
d?lezit? veci
s? prepojen? cez Iskamatic a riaden? prioritn?mi sign?lmi. 100% bezpecnost....

Bad Gibbon

PS: Ako som povedal radost robit.
JE EBO = At?mov? elektr?ren J.Bohunice