Jen pro zajimavost - OT

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:51:50 CET 2004

No tenhle system sice neznam, ale podobne krasne graficky programovatelne
systemy se mi prici svoji firemni proprietarnosti. Treba, kdyz si chci
udelat ovladani plynove kotelny rizene Honeywellovym systemem Excel pres
Internet, mohu budto calnout Honeywellu cca 30 - 50kKc za nejjednodussi
DOSovskou verzi ovladaciho systemu (to jeste neni ani graficke a uz vubec to
neni soft pro programovani tech krabicek) jen kvuli tomu, abych zjistil, co
si pocitac s tou krabickou povida, nebo na to jit priserne zdlouhavymi
metodami zpetneho inzenyrstvi. Pritom potrebuju jen na web vystavit asi 10
hodnot, ktere jsou normalne vyhledatelne na displeji krabicky a naopak
krabicce poslat jeden z cca 5 moznych prikazu, ktere se normalne zadavaji z
klavesnicky. Je mi jasne, ze prave nutnost nakupovat drahe softy je zamerem
firmy Honeywell, ale me to vrcholne prdi.
Tak to byl jen takovy OT postreh k temhle popisovanym, jinak jiste krasnym
systemum.

						Pekny den

Jakub Serych