Jen pro zajimavost

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:49 CET 2004

Ja jsem od nekolika hrdych drzitelu ISO 9000 ziskal taky ten dojem,
ale presto si myslim, ze tahle norma je docela dulezita, protoze je
z ni jasne videt, ze snaha o kvalitu zacina v okamziku kdy vezmu do
ruky papir a tuzku, ne az nekde v tovarne. Tomuhle porad jeste spousta
lidi nechce verit. Snad je trh skrze tuhle normu donuti tuto vec
pochopit.
Ales Prochaska