Mereni napeti - VYRESENO

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:51:48 CET 2004

Chyba se mi podarila vsera nalezt. Za vsechno muze staticka elektrina. Pri
vymene pruzne spojky u jednoho z motoru, technik posunul kartacky, ktere
maji branit vniku prachu tak, ze se dotykali spojky. Protoze spojka je ze
materialu podobneho silonu, fungovalo to jako znamy ohon lisky :))) a
jelikoz je cela mechanicka sestava galvanicky oddele od zbytku stroje
vytvarela se vesele staticka elektrina. V okamziku, kdyz se otacive rameno s
motorem dostalo nad cidlo, doslo k vyboji do jednoho z vodicu napajeni
cidla. A o zbytek se zrejme postarali kondenzatory.

Dik vsem za pripominky

			Roman K.