Jen pro zajimavost - OT

Bad gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:51:48 CET 2004

Nie.. To som zle povedal krabickou som myslel stvorcek..... :-()))
tzn. Z menu vyberiem stvorcek ventilator a idem..... vyberiem trojcestn? ventil
prepoj?m s protimrazovkou ........ atd...

Ono to je vlastne nezavisle na tej vyzualiz?cii a len to priamo vygeneruje k?d
pre pr?slu?n?
riadiaci syst?m a pre vizualiz?ciu. Automaticky to ide aj bez vizualiz?cie, len
s t?m RS.
Ale ked uz vyhodim XXXXXX,XX penazi za bezpecny riadiaci system I.kateg?rie tak
nejaka
ta operatorska stanica je len muska mala.

Je to od SIEMENSU. A tiez maju drah? soft......

Ale debata bola o bezpecn?ch syst?moch a tu sa ovl?danie cez WEB neobh?ji.

Bad GIbbon