Zjisteni dojezdu okna

David david.poruba
Středa Březen 17 11:51:46 CET 2004

  Nemel jsem sice moznost to overit, ale rikal mi kolega, ze u novejsich
typu stahovani oken se pouziva snimani ruseni z komutatoru motoru, ktere je
zda samozrejme pouze tehdy, pokud se motor toci. V pripade zastaveni motoru
toto ruseni zmizi, elektronika to vyhodnoti a dojde k zastaveni. Je to
udajne velice spolehlive a nedochazi k poskozeni motoru, ci vybiti baterie v
pripade pokud dojde k poskozeni koncovych snimacu u beznych dojezdu. Stejne
tak je to vyhodne, pokud nekdo necha v prostoru zavirani oken nejaky
predmet, pripadne ruku.

                                         David

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Josef
Sent: Sunday, July 02, 2000 12:42 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Zjisteni dojezdu okna

Mam takovy problem, potrebuju zjistit ze se elektricky ovladane okno u auta
zavrelo nebo otevrelo.
Kdyz jsem meril proudy tak pri zavirani to odebiralo asi 6-8A pri dojezdu
asi 13A
Pri otevirani (okno jelo dolu) jen asi 4-5A pri dojedu to same 13A.
Napadlo me ten dojezd zjistit pomoci snimaciho odporu a nejakeho komparatoru
ale to je dost
kostrbate reseni.
Nema nekdo lepsi napad ???
Jo vystup z toho komparatoru pujde do '51 takze tam muze byt klidne nejake
dalsi  zpracovani

Dik Josef