Komunikace s Displejem po 4 datovy vodicich

Josef Jiricek jjiric
Středa Březen 17 11:51:46 CET 2004

Predpokladam,ze se jedna o displej s HD44780.Pokud ano,delam to takto.:
Pripojim datove vodice DB4-DB7(DB0-DB3 pripojim na 0V).
Pak to chce zinicializovat na komunikaci  po 4-ech bitech.Data se posilaji
takto.:Nejprve se odeslou horni 4 bity,pak ty spodni.