Komunikace s Displejem po 4 datovy vodicich

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 11:51:46 CET 2004

Jenom bych chtel upozornit, ja jsem musel pro 4 dratovou inicializaci
hoooooodneeeeee protahnout prodlevy na inicializaci. Jinak to nechodilo. (nakonec
se inicializace delala v radu nekolika vterin, bylo to pomale, ale stoprocentni).

Jinak k nize uvedenu, kdysi jsem stavel TCVR CW 144MHz Elev . Jen pro zopakovani:
TX: tahany krystalovy oscilator, nasobic, klicovaci stupen, koncovy stupen. RX:
predzesilovac, smesovac (primo na nf), nf filtr, nf koncak.
No a prijimac byl porad nejak tupej, slysel jsem vzdy vetsinu silnych ceskych
stanic ale slabsi nic moc. Laboroval jsem s predzesilovacem a smesovacem, vymena
tranzistoru, jine zapojeni a pod. porad nic.
Tak jsem to nakonec vzdal a az jsem to me skoro cely rozebrany tak jsem zjistil
ze byl v tahu tranzistor v nf filtru a to nf se tam cpalo pres zpetnovazebni
cast.
No proste trapas.

S pozdravem

Petr Zapadlo