Laboratorni zdroj

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:51:46 CET 2004

Cez vikend som sa pozeral, a ten zdroj s prepinanim sekundarov je v PE12/96.

> Zdroj s automatickým prepínáním je napr. v PE12/96/str.18
> nebo KTE 6/99/16 ,
> impulsme regulovaný napr. v príloze ELECTUS97/str.39 nebo

> Také pozor na prepínace a potenciometry v obvodech regulace
> vyst. napetí.
> Videl jsem zdroj renomované firmy který v mezipolohách
> prepínace produkoval
> apicky Umax=35V......

Presne tak. Ale to prepinanie je este pred vstupnymi kondikmi, takze by sa
to nemalo prejavovat. Tie spicky je mozne urobit pri prepinani regulacnej
casti. BTW uvazujem riesit jednu cast zdroja prave s prepinanim po presne
stanovenych urovniach (s LM317 a 337). Tiez sa obavam skokov na maximalne
vystupne napatia v medzipolohach prepinaca. Neriesil uz tento problem niekto
a chcel by sa podelit o skusenosti?

BTW1: ak niekto ziada oscanovanie nejakej schemy napr. z PE a ja mu poslem
cele cislo z CD ROM-u, dopustim sa porusenia autorskeho zakona resp.
nezakonneho sirenia a distribucie???

Pavol Kollar