Uprava zdroje PC

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 11:51:45 CET 2004

Mam zkusenosti. Petivoltovy vystup mi sel az do 12V, dvanactivoltovy by tedy
mel jit i na 24V a to bez premotavani trafa. Staci zmenit zpetnou vazbu,
zablokovat ochranu, ktera hlida napetove urovne a pripadne podle napeti
vymenit kondenzatory, aby byly spravne dimenzovany.

Jinak bez premotani trafa jsem z toho udelal plynule regulovanej zdroj
1..16V. Ovsem regulator jsem prekopal celej. Z puvodniho PC zdroje zbyl jen
primar s budicim trafem.

Jirka