spinanie ziarivky

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:51:44 CET 2004

	Ja myslim, ze ta tlumivka je tam z obou duvodu. Jednou se mi ji
skutecne podarilo zkratovat, kdyz jsem na ni chtel zmerit napeti a nechal
jsem multimetr prepnuty na ampermetr, bylo to u takove te stolni teslacke
lampy s DZ9. Zarivka zaplala skoro jako fotoblesk a taky asi stejne tak
dlouho, pak umrela. Nerozsviti se ani v mikrovlnce, zrejme uvnit doslo k
trasmutaci rtuti na neco uplne jineho.

			Ales Zika
			Pelhřimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz