pic 16c57 HELP

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:44 CET 2004

>Mam nasledujici problem a uz me to pekne s..e.
>Napsal jsem si ulohu pro PIC 16C57 a pro jistotu
>jsem to nejdrive napalil do mazatelne verze  x/JW.
>Po odzkouseni jsem potreboval zmenit nejake casy,
>dal jsem obvod do mazacky a po nasledne kontrole
>v programatoru mi to hlasi, ze nejsou smazane pojistky.
>Protahnul jsem mazaci cas a ..... opet nic. Po nacteni je
>oscilator nastaven na LP, WDT na OFF a CP na ON. Pri prvnim
>napaleni jsem CP vypnul, jiste. Programova pamet je
>cista a pojistky ne a ne premluvit. Pouzivam mazacku
>EPROM-UV-ERASER z GM a programator PICQUICK.
> [...]

Mam, pouze u nejstarsich PICu lze vymazat CP bity stavoveho slova. U
nekterych toho lze dosahnout dlouhodobym pobytem v mazacce, z jinych se
aktivaci CP bitu stane hezky privesek na krk nebo kaminek do plastiky.
Zkuste to zpenezit na UMPRUM ;-), dam k tomu jeste svoji 16C74A/JW.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East