Zalievanie do plastu/epoxidu

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:51:43 CET 2004

Ahoj,

nevedel by mi niekto poradit firmu (najlepsie na Slovensku), ktora realizuje
zalievanie vyrobkov do plastu alebo epoxidu?

Mame nejake zariadenie, s relativne malymi rozmermi a potrebujeme vhodne
zapuzdrenie ("mechanicku ochranu"). Zariadenie je mensie ako klucenka, takze
ta nevyhovie.
Nebude treba to zariadenie opravovat/menit, teda nemusi byt ten kryt
rozoberatelny, musi byt vsak pevny a odolny a ako ochrana know-how by tiez
neuskodil.

Predpokladame relativne velky pocet takychto zariadeni, cize doma
realizovane zalievanie sa nehodi.

Dakujem vopred za odpovede.
Ak by to mala byt komercna reklama, poprosim odpovede na moju sukromnu
adresu.

S pozdravom

Matus Straka