programator PIC

Pavol Krupa krupapa
Středa Březen 17 11:51:43 CET 2004

Potreboval by som pracovat s PIC16F873 /4,6,8/ s PIC16F87X Family.
Potreboval by som vyriesit programovanie, /popr. simulaciu/ a rad by som
pracoval priamo s MPLABom od microchipu /resp. podobnym SW/ . Nema niekto
schemu zapojenia kompatibilneho programatora, typu PRO MATE II Unversal,
PICSTART Plus Entry Level / malo by to byt zopar suciastok + konektor/, tak aby
bezal s uvedenym SW.

Popripade by som uvital Vase skusenosti s programovanim tychto chipov
asemblerom, C, Pascalom,  HW zapojenim , napajanim, zapojenim krystala ap.

Ak ma niekto schemy na nieco ako SIMICE HW simulator, PICDEM demonstracna
karta. Ake SW pouzivate a ako to programujete.
Popripade ak by to bolo mozne zapozicanie originalneho programatora na tvorbu
dvoch aplikacii.
S pozdravom