teplotni snimac

Z ELEKTRIK - IGOR SALVIANY zelektrik.igor
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

Cidla SMT 160-30 sme mali pouzite v aplikacii na meranie teploty v rozsahu
cca od 5 do 90 st.C. Jedna seria vykazovala v oblasti 45st.C vypadky prevodu
 na sirkovu modulaciu, pod a nad touto teplotou cidla pracovali normalne.
Z dovodu spolahlivosti sme presli na cidla od Analog Devices TMP03FT9.

Igor