Neznamy IO

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

Jestli se zitra dostanu do prace, podivam se po nejakem starem katalogu a
oskenuju to. Je to 3,5W zesilovac a je prvni, ktery Tesla vyrabela. Stejne
bych doporucoval nabastlit misto toho maly tistacek s nejakym LM386, zvlast
jestli je to bateriove zarizeni. MA0403 mely velky klidovy odber, velke
zkresleni (coz tady asi nevadi) a sklon k zakmitavani.
                                                            Andel