video hlava

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:51:41 CET 2004

Dobry den ,

 pred casem jsem se tu dotazoval, za kolik by se dala sehnat nova videohlava
do videa AIWA XG 700 . Dostalo se mi odpovedi , ze cca 4000Kc. Proto jsem se
rozhodl poskozenou hlavu blize proskoumat a po jejim rozebrani jsem vadu
nasel. Jedna se o poskozenou jednu snimaci hlavicku (ulomeny kousek jadyrka
snimaci civky ) oznacenou cervenym lakem a pismenem "K".  Doma ve skrini
jsem nasel hlavu z videa Schneider , ma snimaci hlavicky taky oznacene jednu
cervenou a druhou zelenou barvou , uchyceni maji stejne ,ale to snimaci
jadyrko je mensi a odpor snimaciho vinuti je 1,7R , kdesto AIWA ma 2,1R
 mereno beznym nepresnym mericim pristrojem).
        Proto bych se chtel zeptat zda nekomu  snimaci hlavicka z videa AIWA
XG700(770) nebo pribuzneho (predpokladam, ze ji AIWA pouzila u vice typu)
nekde nelezi , treba z videa AIWA jinak poskozeneho (motory , nebo
elektronika) ?
       Nedal by se vystipnuty  kousek hlavicky nahradit nejakym tmelem ,
vinuti je neposkozene?
        Jaky je rozdil mezi hlavickou oznacenou zelene pismenem "L" a
hlavickou oznacenou cervene pismenem "K" ?

Za jakekoliv info o AIWA video vraku predem dekuji.

L. Hruska