Re: Oprava zdroje > Moje zkušenosti s PC zdroji.

Tomáš Jantač tomasnusle
Středa Březen 17 11:51:40 CET 2004

Dobrý den,

Také se mi podařilo kdysi dávno odpálit jeden zdroj z PC. Nejdříve se zdálo
že moje špatné zacházení nepřežili pouze budící tranzistory v primární části
zdroje. Po výměně obou tranzistorů (koupil jsem v GM značně předimenzované
oproti původním asi po 70,-Kč) zdroj fungoval na prázdno asi 5 minut. S
radostí jsem si jej z dílny odnesl domu, připojil na něj jeden MFM disk,
ozvala se rána a bylo znovu po zdroji. Později jsem zjistil že hlavní
problém byl v proraženém vinutí transformátoru na primární části zdroje.

Jantač Tomáš

PaPouch elektronika
http://www.pap-el.cz