Termistor NTC co je ve zdrojich - kde koupit ?

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 11:51:39 CET 2004

Taky jsem ten termistor shanel, ale nesehnal. Nicmene toho termistoru je uz
jen polovicka (ma za sebou dva soky) a stale v tom zdroji pracuje. Kdyz jsem
ten termistor vyradil, spolehlive se uz pri prvnim zapnuti privari kontakty
vypinace.
Az to nekdo nekde splasite, urcite dejte vedet.

Jirka