Termistor NTC co je ve zdrojich - kde koupit ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:39 CET 2004

On Tue, 11 Jul 2000 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Ja jsem ty termistory videl pred casem v GM v Praze. Byly ale dost
> drahe - okolo 100kc. Nevim, zda je to presne ono, ale meli tam nekolik
> typu, hodnot a velikosti... :-) Takze by asi nemel byt problem si
> vybrat.

Problem je ze ani presne nevim v jakych hodnotach se to udava - bude tam
asi odpor za studena a pri nejake teplote - jen nemam tuseni kolik to v
tom PC presne je (za studena by se dal zmerit - je tusim okolo 50 Ohm).

Mimochodem - v katalogu GM maji NTC termitory, ale hrozne male - takove
5mm kotoucky (vypada jako maly ker. kond.). Meli tam (v GM) i ty velke ??

|                             petrsi@jcu.cz                              |