GM - was RE: Termistor NTC co je ve zdrojich - kde koupit ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:38 CET 2004

On Tue, 11 Jul 2000 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Prosim, neberte ty hodnoty uplne vazne - uz je to nejaky patek a nemusim
> si to pamatovat presne. Mozna slo o hodnotu za tepla ? Skocte se tam
> kouknout a uvidite (mozna).

No - myslim ze tam zkusim spis zatelefonovat :-) Preci jenom z CB to neni
uplne za rohem.

Jeste jsem se chtel preptat pritomnych - jak je to se zasilkovkou GM ?
Ja objednavam v Obecnici - prisel mi od nich i katalog GM, ale na
oficialnim www GM uz o Obecnici neni zminka (driv tam prece byla uvedena ?)
a misto ni je tam prodejna v Sokolovske. Ma jeste Obecnice neco spolecneho
s GM ? Mam totiz pocit ze jejich ceny se mirne lisi (smerem vzhuru) oproti
aktualnimu .dbf ceniku stazenemu z GM webu.

|                             petrsi@jcu.cz                              |