Prijem DCF

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:51:38 CET 2004

Dobrý den,

když sleduji diskusi vidím, že by možná stálo za to zvážit možnost získávání
časového signálu ze systému GPS, cesty existují a postup je ověřen a pokrytí
je přece jenom podstatně lepší. Při dobrém návrhu je přesnost v mikrosec ale
bohužel za větší pořizovací cenu.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847