Seriova komunikacia - zosilnenie

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:38 CET 2004

On Tue, 11 Jul 2000, Pavol Svorc wrote:

> Dobry den,
> budem zrejme pripajat radiovy modem (konkretne Siemens Gigaset M101
> Data) k PC vzdialenemu cca 30-40m. Zapaja sa klasicky na COM. Mam tam
> natiahnuty TP kabel na pocitacovu siet. Chcem sa spytat, ci to moze
> na takuto vzdialenost fungovat alebo budem potrebovat nejaky

A jakou rychlosti to pojede ? Na obycejnem tlf. kabelu jsem asi na 20metru
tahal RS232 bez problemu pri rychlosti asi 19200. TP kabel je obvykle
kvalitnejsi - kazdopadne staci vzit odpovidajici kus toho kabelu, na PC
si s nim propojit COM1<->COM2 a ozkouset to. Uvidite sam.

|                             petrsi@jcu.cz                              |