seriovy port

Ladislav Kostal kostal
Středa Březen 17 11:51:38 CET 2004

Zdravim,

Mal by som otazku ohladne serioveho portu:

Robim si pod unixom (FreeBSD) program, ktory stahuje data z externeho
zariadenia pripojeneho na seriovy port (prepojenie je cez HIN232CP). Ide o
toto:

- na pocitaci P120 to spravne funguje do rychlosti 38400, pri vyssich
  rychlostiach sa stracaju bajty (cim rychlejsie, tym viac)
- na PIII 600 to prebehne v pohode na vsetkych rychlostiach

Podobna aplikacia, ale pod Win98, robila tiez problemy na dvoch roznych
pocitacoch so starsimi Pentiami (120,133) a koncila s hlaskou "Buffer
empty". Znamena to, ze starsie pocitace nejak nestihaju spracovavat data
prichadzajuce na seriovy port velkou rychlostou? Pod win som skusal rozne
nastavenia bufferov na UART16550, ale bez zmeny.

Da sa to nejak vyriesit, alebo sa musim uspokojit s nizsou rychlostou?

Vdaka za dopovede

Ladislav Kostal