Pajeni SMD

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 11:51:38 CET 2004

Nejsem bohuzel jiz student (byl jsem pred pul rokem, ale to jsem koncil
strojarnu - ted uz mam promoce za sebou a skola se ode mne samozrejme
distancuje jako od kazdeho "ciziho" cloveka), navic je mozne, ze az se mi s
kolegou podari neco kloudneho vymyslet a vystavit na webu, tak se do toho
pusti i rada dalsich lidi. Rad bych nasel nejakou firmu, ktera takovou
sluzbu poskytuje bezne.

Namet s kapkou cinu vypada sice zajimave, ale zda se mi byt jeste
nebezpecnejsi, nez experimentovani s pastou a horkovzdusnou pistoli.

To se vazne nenajde nekdo, kdo zna firmu, kde by to udelali ? Nechci to
preci zadarmo. Podle toho, co jsem na AMPERu videl, tak pro kusovou vyrobu
urcite neni zapotrebi automat. Nebo se snad bojite, ze kdyz sem napisete
jmeno firmy, tak Vas nekdo narkne z reklamy ? Pokud ano, tak se mi preci
muzete ozvat na mail. Nebo by se trebas nasel nekdo, kdo by za par petek
toho svaba priletoval - ja na to paragon chtit nebudu.

Vlastimil Wagner

ssouvodochody@mbox.vol.cz