Seriova komunikacia - zosilnenie

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:37 CET 2004

On Tue, 11 Jul 2000, PaPouch wrote:

> TP kabel neni vhodny pro RS232, spravny kabel je napr. 7 zil se spolecnym
> stinenim. Jinak RS232 je mozne tahat dle normy na 15m, ale nekdy se to
> podari i na 60m - samozrejme ale to nikdo nezaruci. V kazdem pripade pri
> zkousce pouzijte jeste nejake doplnkove zatizeni (napr odpory 2k), aby byla
> jistota, ze prenos ma nejakou rezervu.

Twistovani je daleko odolnejsi proti externimu ruseni a preslechum mezi
signaly - jinak by se to na PC sitich nepouzivalo. Predpokladam
samozrejme ze je twistovan signal spolu s nulou - takze nepujdou vest
vsechny RS232 signaly v kabelu .

|                             petrsi@jcu.cz                              |