Pajeni SMD

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:37 CET 2004

>To se vazne nenajde nekdo, kdo zna firmu, kde by to udelali ? Nechci to
>preci zadarmo. Podle toho, co jsem na AMPERu videl, tak pro kusovou vyrobu
>urcite neni zapotrebi automat. Nebo se snad bojite, ze kdyz sem napisete
>jmeno firmy, tak Vas nekdo narkne z reklamy ? Pokud ano, tak se mi preci
>muzete ozvat na mail. Nebo by se trebas nasel nekdo, kdo by za par petek
>toho svaba priletoval - ja na to paragon chtit nebudu.

Ja bych rekl, ze pro vetsinu firem neni zakazka rekneme za 500Kc prilis
atraktivni, a zaplatit za osazeni 500 byste se uz mozna trochu zdrahal.
Lidi si pro vyrobu prototypu tohle delaji zrejme sami, ale protoze je to
pakarna, tak se do toho nikdo dobrovolne nehrne.

Vemte si stary motherboard a letlapmu, vypajejte si par stejnych pouzder a
na nich si to nacvicte. Az to budete umet, tak si posvitte na toho svyho
mazanka. Muj nazor, YMMV.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East