Prijem DCF

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 11:51:37 CET 2004

On Tue, 11 Jul 2000, Ondrej Mikes wrote:

> Omlouvam se, presnost by mela byt alespon 0,2 sekundy, takze
> tech 100ms by melo snad stacit. Na co konkretne to potrebujeme

No omlouvam se, ale porad mi neni jasne, jak chcete merit cas na
milisekundy, kdyz i z te nejpresnejsi DCF leze nejmensi jednotka vteriny
??  Jestlize vysledny obraz nahravate na ?VHSku? , pak krokovanim
jednotlivych snimku urcujete cas presneji? Nebo to zarizeni v krabicce
generuje milisekundovy udaj, ktery se synchronizuje podle DCF??

Jestli jsem tuto informaci nekde prehledl, pak me prosim nebijte ;-)

S pozdravem

Vaclav Kadoun