zosilovac pre PC

Ladislav Hruska hruska
Středa Březen 17 11:51:36 CET 2004

Ja jsem si koupil bedynky se zesilovacem za 500Kc , byl u toho adapter z
230V / 9V(naprazdno i 16V). Tak jsem  si udelal propojovaci kabel a pripojil
je primo do ATX bedny na nevyuzity  12V konektor pro HDD , ale vzdy kdyz
jsem je zapnul a PC uz bezelo, tak se mi resetovalo PC . Rozebral jsem bedny
a na privod napajeni jsem pripojil 12V/2A stabilizator , ten omezil proudovy
naraz a od ty doby mam pokoj.
    Pro kamarada jsem postavil zesilovac ze 2 modulu ze starych CB televizi
s MBA810 ... . Ma to pripojene do PC stejne jako ja  a chodi to celkem
pekne.

L.Hruska

>zdravim,
>chcel by som si postavit zosilovac na zvukovu
>kartu. nechcem nic moc kvalitneho ani vykonneho ale chcel by som to napojit
na ATX 200W zdroj v pocitaci. nie som v elektronike profik tak by som
potreboval info ci je to mozne aby som neznicil zdroj resp. aby utiahol
zosilovac a aj ostatne komponenty v pocitaci. pricina je vlastne v lenivosti
a zabudlivosti ked terajsi zosilovac zabudam stale vypinat. staci mi schema
alebo linka na schemu (idealne by bol aj polsak). Vdaka