Seriova komunikacia - zosilnenie

Pavol Svorc svorcp
Středa Březen 17 11:51:36 CET 2004

Rychlost neviem, zatial o tom modeme len uvazujeme. V popise na webe
toho vela nie je:
-V.24/RS 232 standard interface and AT-Hayes compatible
-Connected to PC hardware/modems using a standard DCE/DTE, 9 pin
Sub-D-plug.
-Channel bundling function even allows for a transmission rate of 115
kbit/s under Windows
Myslim, ze by stacilo aj 57.6k. Mozno sa situacia vyvinie tak, ze
budeme mat pasmo orezane na 33,6k, to este neviem.
Kabel na odskusanie zatial tiez nemam.
Pozrel som sa na tu vzdialenosť lepšie, a je to najmenej 50m.

Zaujimali by ma ale nejake tie zosilovace, ktore by chodili s tym TP
kablom.

P.Svorc