Seriova komunikacia - zosilnenie

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:36 CET 2004

On Wed, 12 Jul 2000, Pavol Svorc wrote:

> -Channel bundling function even allows for a transmission rate of 115
> kbit/s under Windows
> Myslim, ze by stacilo aj 57.6k. Mozno sa situacia vyvinie tak, ze
> budeme mat pasmo orezane na 33,6k, to este neviem.
> Kabel na odskusanie zatial tiez nemam.
> Pozrel som sa na tu vzdialenos? lep?ie, a je to najmenej 50m.
>
> Zaujimali by ma ale nejake tie zosilovace, ktore by chodili s tym TP
> kablom.

Mel by jste si taky ujasnit kolik tech signalovych vodicu budete
potrebovat - pokud mate klasicky twist (4 pary) pak to mate 2 signaly tam
a dva zpatky, jestli Vam to bude stacit. Pokud by jste mel pouzivat par
pro dva ruzne signaly, tak to nebude dobre - to by pak byl mnohem lepsi
klasicky 'rovny' kabel treba se stinenim.

|                             petrsi@jcu.cz                              |