Vyhledavac automobilu

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 11:51:34 CET 2004

Wednesday, July 12, 2000, 11:20:43 AM, you wrote:

> [...]

> bude urcity cas kmitat dovtedy, kym sa neutlmi. Po case znova privedieme ine
> napatie a to znova "rozhojda" obvod na urcitu dobu.

> Obavam sa vsak, ze ta doba bude prilis mala, pretoze z LC obvodu budi priamo
> antenu, teda energia sa strati rychlo. Pomohol by prudovy zosilnovac.

> Tym sa ale znizi kvalita obvodu a celkovy vyziareny vykon - to co malo ist
> do anteny pojde do tepelnych strat.

> Lepsie by podla mna bolo na vystup 555 dat kondenzator a tranzostor - na
> nastartovanie kmitov netreba drzat napatie stale na vysokej urovni.

To vypada na docela dobry napad. Tak jsem to zkusil a ten vysilac se
tvari docela obstojne (uz se tam nic nehreje) ale nevim jestli vysila
nebo ne (a hlavne co vysila).

> Ja neviem - pustat vf signal z anteny priamo a neusmerneny na OZ 741 mi
> pripada ako dost dobra alchymia. Tazko povedat, ci sa stihne zastabilizovat
> spatna vazba a vobec...

No to me taky zaujalo, ze se tam pousti primo stridavy signal

> Tiez sa mi nepaci, ze je to napajane z dvoch baterii a najnizsia LED bude
> svietit niekolkokrat jasnejsie, ako najvyssia. Na dennom svetle to moze
> vadit.

> PeDu.

No kdyz jsem vyzkousel pripojit vstup zesilovace na -9V (je to hodne,
staci i nekolik desitek mV, ale bylo to po ruce) tak sviti ctyri
spodni LED a ta pata se nerozsviti, ale vsechny sviti stejne jasne.

Rad bych to rozchodil v co nejkratsi dobe (cca tyden), protoze to
potrebuju na detsky tabor k jedne hre (kdyz to nebude fungovat tak
bude problem).

Miloslav Kazda