hladinovy spinac

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:51:33 CET 2004

Ondrej Mikes wrote:

> Zdravim vsechny.
>
> Nemate nekdo po ruce schema spolehliveho hladinoveho snimace
> vody ve studni ? Snimace (elektrody) tam budu mit tovarni, ale
> elektroniku bych si chtel postavit. Staci mi abych vedel, jestli je
> snimac ve vode nebo ne. Logiku si pripadne dodelam.

Stavel jsem to, vychazel jsem z jakyhosi KTE (mam doma, takze na
rocnik/cislo) mrknu vecer. Akorat jsem si predelal plosnak, protoze ty
zvirata maji i takovouhle blbost na oboustranne desce. Vejde se to do
krabicky tusim KM18B, chodi to spolehlive.
Doporucuji nelaskovat se stejnosmernym merenim odporu, mam taky profi
elektrody (MAVE) a ty se pri ss mereni chovaly jako neco mezi kapacitou
a clankem.
Desku mam v postscriptu, pripadne poskytnu.

  TomM