VW system konektor

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:32 CET 2004

At 13:12 12.7.2000 +0200, =?iso-8859-2?B?VuFjbGF2IEtvduH4?= wrote:

>Nezajima mne ani tak ten pocitac, jako ten konektor
>
>1. Jen jsem zvedavy jak veci funguji a co se s tim da delat, kdyz treba chci
>pripojit na dverni spinac alarm, tak se musim promerovat po dratech v aute a
>tomhle konektoru by mohlo byt ledacos. Nevim jak se jmenuje(aby se o nem
>dalo neco zjistit) a co umi, a zajima me to. V HWBooku jsem ho nenasel :-)

Na to zapomen, u felcky se pres tenhle konektor dostanes akorat na ridici jednotku motoru, u oktavky je tam jeste palubka a airbag (BTW:Docela me laka prihlasit se VAGem na airbag a dat Diagnostiku akcnich clenu ;-). Ve VAGu jsou sice pripraveny adresy jako central,autoradio, mereni tlaku v pneumatikach a podobne lahudky, ale u oktavky nic z toho jeste nechodi (neni implementovano).

>2.Existuje firma, ktera dela upravu nastaveni zapal. jednotky u Felky 1.3
>MPi.

To jde taky VAGem, ale je potreba znat pristupovy kod k jednotce ;-(

>To, co mne zajima,je asi firemni know-how, pokud ale vis, jake povahy je ta
>uprava a co ma za nevyhody, mozna by to bylo zajimave.

No IMHO se nastavi jinak vstrikovani a podobne veci okolo motoru, ale presne nevim, do motoru nedelam.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv