VW system konektor

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:51:32 CET 2004

Doporucuji vyzkouset hledat v RUSKU. Nedavno se mi tam podarilo najit
schemata BOSCHackych ridicich jednotek vcetne popisu funkce a casovani.
Bohuzel jsem o to pri havarii PC prisel (i o ten odkaz) - odesel mi disk na
dovolenou.
Sice to bylo psano azbukou, ale pri trose dobre vule to slo precist.

Roman K.