Auticko na vysilacku

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 11:51:32 CET 2004


Ale ono se neco takoveho dela, ale jednak to neni homologovane pro CR a
navic - co kdyby se to prepnulo zrovna na obsazeny kanal, na kterem nekdo
prave pristava - vyhodi mu to kridelko a je tu pohroma za spoustu tisic. Tam
se jedna o zlomky sekundy - staci co napachaji na modelech sami piloti kdyz
se uci litat. Na soutezich se obvykle vysilace odebiraji a vydavaji se pro
soutezni lety, piloti se rozdeluji podle kanalu, nebo prehazuji krystaly
tak, aby byli dost daleko od sebe. Pri beznem letani se take musi vzajemne
dohodnout a byt alespon "ob kanal", nebo proste litat na stridacku.

Vlastimil Wagner


----- Original Message -----
From: Petr Simek <petrsi@jcu.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, July 13, 2000 2:22 PM
Subject: Re: Auticko na vysilacku


> On Thu, 13 Jul 2000, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:
>
> > Jako modelar bych upresnil - 40 neni "jen pro letecke modely". "Jen" pro
> > letecke modely je vyhrazeno pásmo 35. Pasmo 40 je pro vsechno - tedy
> > letadla, auta, lode. V kazdem pripade si neni radno hrat v techto
pasmech s
> > vetsimy vykony. On i "obycejny" model letadla "bednickoveho" typu prijde
na
> > nejakych 10.000 Kc (a to nepocitam nejakou tu stovku hodin prace). Pri
> > rychlosti okolo 80 km/h staci nekolikasekundove zaruseni a penize jsou v
> > trapu.
>
> Ze se jeste nedelaji pro tak drahe modely prepinane ovladace - treba jako
> je to u bezdratovych pojitek kde se podle hesla prepina nekolik kanalu.
> Obcas to koliduje ale vzdy jen na kratkou dobu a neni nutne pri
> koexistenci vice stanic 'uhybat'  a hledat volny kanal. Pri soutezi
> nehrozi ze se s nekym 'sejde' na stejnem kanale zrovna kdyz je model ve
> vzduchu.
>
> > Vlastimil Wagner
>
> *------------------------------------------------------------------------*
> |                          Petr Simek   APS JU                           |
> |                             petrsi@jcu.cz                              |
> *------------------------------------------------------------------------*
>
>
>







Další informace o konferenci Hw-list