GM - was RE: Termistor NTC co je ve zdrojich - kde koupit ?

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:51:32 CET 2004

Hello Petr,

?ter?, 11. ?ervence 2000, you wrote:

PS> Jeste jsem se chtel preptat pritomnych - jak je to se zasilkovkou GM ?
PS> Ja objednavam v Obecnici - prisel mi od nich i katalog GM, ale na
PS> oficialnim www GM uz o Obecnici neni zminka (driv tam prece byla uvedena ?)
PS> a misto ni je tam prodejna v Sokolovske. Ma jeste Obecnice neco spolecneho
PS> s GM ? Mam totiz pocit ze jejich ceny se mirne lisi (smerem vzhuru) oproti
PS> aktualnimu .dbf ceniku stazenemu z GM webu.

Nemaji s nima nic spolecneho uz asi 3 roky. Od te doby "funguje"
jejich zasilkova sluzba ze Sokolovske. Ale zkuste si tam neco
objednat !! Kdyz uz to za 2 mesice prijde, tak je toho polovina, a z
toho polovina neceho jineho, nez jste objednaval. Ja to take
objednavam v Obecnici. Pokud to maji skladem, tak to prijde do 3 dnu,
pokud to nemaji skladem, ale muzou to sehnat, tak to prijde maximalne
do 14ti dnu. Ceny jsem ale neporovnaval, takze nevim.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313