hlasova synteza

David david.poruba
Středa Březen 17 11:51:31 CET 2004

     Zajimave informace k obvodum rozpoznavani reci jsou na www.elatec.cz a
vim, ze zde byly take
informace ohledne recovych obvodu, ktere maji serivy vstup dat v ASCII codu
a vystup normalne
audio. Je mozno volit jak ton hlasu, interpunkce, obvod rozpoznava tecky na
konci vety, lze volit
jak zensky, ci muzsky hlas a pod. Nanestesti tyto obvody podporovaly
anglictinu, nemcninu,  a francouzstinu.

David

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Libor
Kavan
Sent: Thursday, July 13, 2000 7:26 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: hlasova synteza

At 22:53 12.7.2000 +0200, Tomas Marn wrote:
> [...]
Jak
>to naprogramovat do '51 to teda nevim(ale >byla by to bomba !!!), ale
>existuji 'mluvici' integrace, ktere funguji (alespon podle datasheetu)
>presne tak jak popisujes. A >kupodivu se daji koupit i u nas a stoji okolo
>500 penez, coz je IMHO rozumna cena. Bohuzel jsem zatim nemel cas je
>koupit
>a pokusovat s tim. Existuji dokonce i IO na rozpoznavani reci ...
>

>Ma to vsak jednu chybu krasy, moduly pracuji na principu fonemu, a ty jsou
>ruzne pro kazdy jazyk.
>A bohuzel cestina nepatri mezi podporovane.

To nevadi, ale umi to prece Japonstinu ;->.
BTW:Me by anglictina nevadila, bez cestiny se klidne obejdu.

>Jednoduche rozpoznavani reci lze postavit i na 89Cx051, uspesnost
rozpoznani
>je vsak nekde v okoli 80-90%

Fakt jo ??? To bych chtel videt! Mas nejake podrobnosti ?
BTW:Jinak by me spis zajimal hlasovy vystup nez rozpoznavani, ale i to by
stalo za pokus ...

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv