Prijem DCF

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 11:51:31 CET 2004

Ted doufam, ze nebudu blabolit. Kdysi v Amaterskem Radiu vysel clanek s
popisem DCF a myslim, ze jsem tam cetl neco o ruznych casovych korekcich. Z
toho clanku jsem tak nejak pochopil, ze vysilani DCF ma zrovna urcity zpusob
korekce, ktery je zde popsany, ostatni casove normaly maji taky, ale nevim
jak a kdy. Mam takovy dojem, ze ruzne casove normaly se mohou od sebe lisit
az o jednu sekundu. A mozna i o dve.

Jirka