analyza hlasu, drive hlasova synteza

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:30 CET 2004

>Nekdo tu zminoval i obvody OKI, ktere nabizi ELATEC. Studoval jsem manual a
>ztratil zajem - ty obvody umi rozpoznat par pevnych :-(( slov,

Coz by v nekterych pripadech nevadilo ...

 jazyk je
>podle typu - uz si nepamatuji presne jake jazyky podporuji, ale cestinu ne
>;-))).

Anglictine bych se taky nebranil.

Ta pevna slova byla dana analyzou mnoha desitek mluvcich - pisou to v
>manualu. Mimo to si tam muzete nahrat vlastni slova, ale jsou opet zavisla
>na mluvcim.

To by taky nevadilo. Cetl jsem datasheet jen tak zbezne, ale vypadalo to tak, ze jsou to nejaky univerzalnejsi procesory (neco jako DSP) a ze na tuhle analyzu je potreba tam nahrat program, ktery jsem ovsem nenasel. A jestli jsem to dobre pochopil, tak vysledkem by melo byt to, ze pokud IO 'uslysi' nejake zname slovo, posle jeho kod po seriaku.
BTW:Spis me zajimaly ty OKI pavouci na syntezu reci. Ale mel jsem dojem, ze se tomu procesoru taky musi nahrat nejaky program. Ja jsem si nejdriv myslel, ze proste vezmu IO, pripojim k nemu reprak a budu do nej po seriaku valit text a on bude povidat. Ale asi to tak neni :-(
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv