presny generator z GPS

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:51:29 CET 2004

dik za info, stejne bych to ale stavel cele - potrebuju krabicku, kterou
nekde napevno polozim a z ni polezou presne 4Hz, v nejhorsim muzu na strechu
namontovat kvuli tomu antenu, ale u DCF to neni nutne, to v tom miste chodi
na feritku. Rad se mrknu na schema, ale to DCF se mi momentalne zda
schudnejsi....