Pajeni SMD

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:51:28 CET 2004

Omlouv?m se, ze pisu tak pozde. V ulici Na Mor?ni v Praze s?dl? jist?
firma CODEP. Maj? tam linky na v?robu plosnaku a hlavne tam
maj? i pracoviste na rucni osazovani. Co tam maji ale predevsim
jsou velmi sikovni a ochotni lide. Zkousel jsem u nich vyletovat a
zaletovat PLCC 136 a nebyl problem ani po tom, co jsem ho
"vyoperoval" normalni odporovou pajkou. Jejich telefon je
ve Zlatych strankach. Kdyby je neslo najit, tak se ozvi a ja
nekde najdu spojeni

Martin