WorkStation

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:51:28 CET 2004

Varianta 1:
     Doplnit HDD, FDD nainstalovar WinXXX ....
Varianta 2: Na windows NT serveru rozchodit BootTP server a bootovat Win ze
server. Nikdy jsem to nezkousel, ale udajne by to melo chodit, ale bootovat
windows ze serveru bude asi pekna zabava :(((.

Varianta 3: Nainstalovat nekde Linux,rozchodit BootTP a  bootovat z linuxu.
Nezkousel jsem bootovat windows z linuxu, ale linux bootoval v pohodě.

Roman K.