Pouziti koaxialu

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:51:28 CET 2004

Je to skvele, necekal jsem tak rychlou odpoved !!
Zmerit to muzu az pres vikend tak bych se v pondeli
ozval. Dielektrikum je urcite takova bila hmota,
ale je to plne. Mekke to taky neni.

Kdyz pisete o tom rozbocovaci, budu ho muset asi
nejak upravit, protoze tezko nekdo prodava finalni
vyrobky na prumer jadra 5mm. Vyhovovala by
plechova krabice, a uvnitr samotny rozbocovac?(stineni
samozdrejme priletovane zvenku na tu krabici).

A kdyz uz jsme u tech prizpusobeni. Muzu uplne
natvrdo udelat krabicku a z jedne strany privest
tenhle "kabel" a zdruhe odvest do TV normalni
koax? (prece jen na vodovodni trubky televize
jesten nestavi :-)))

Diky Martin