GPS

Zdenek Janish medusa
Středa Březen 17 11:51:27 CET 2004

Zdravim,

Muze te mi prozradit jak vlastne se da presne zjistit poloha pomoci GPS
(global position system ?!).

Diky
        Zdenek

----- Original Message -----
From: Pavel Rotter <PavelRotter@newte.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, July 16, 2000 8:59 AM
Subject: RE: presny generator z GPS

Dobrý den,

nemusíte kupovat celý přijímač GPS jako hotový výrobek, na trhu jsou i
moduly (vzhledově to vypadá jako zapouzdřený tuner) kde je "VF" a základní
zpracování signálu. Ostatní obvody a jako je display, tlačítka.... tím pádem
nemusíte platit. Na pinech modulu jsou k dispozici synchronizační impulsy v
úrovních TTL. Teď jsem na štíru s časem, pokud se mi podaří najít chvilku
tak Vám k tomu pošlu něco bližšího, přijímače GPS jsme pro synchronizaci ve
spojení s PLC aplikovali.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847