Snimac hladiny do studny

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:51:26 CET 2004

Ja jsem meril vodu ve studni pomoci 11 uhlikovych elektrod (z monoclanku).
Jedna elektroda byla az na dne studny, ostatni po cca 10% vysky studny.
Jednoducha elektronika z tranzistoru kontrolovala, ktere elektrody jsou pod
voudou a podle toho spinala cerpadlo. Pro kontrolu hladiny jsem tam mel x
krat publikovane zapojeni indikatoru vody v koupelne ci vane. Slapalo to bez
problemu 5 let a kdyby nam nevyschla studna urcite byto fungovalo dodnes.

Roman K.